Dyzajn market představil Limitovku s živými sochami inspirovanou zimní pohádkou

Sedmnáct  vybraných českých a slovenských designérů vytvořilo pro Dyzajn market exkluzivní a limitovanou kolekci výrobků s názvem Limitovka, ve které je přes 100 unikátních produktů určených pro dámy, pány i děti. Hlavním tématem Limitovky je zimní pohádka v červené, bílé a zlaté barevnosti.  Na zimní Limitovce  se podílely značky Malé ilustrace, Adell, Barbora, Bernhardt, Black Mountain, Deers, KikiBike, Krasohledy, Krispol store, Le_tro, Magaela, Mari.bou, Pu55ycat, Studio Malíská, Tina.hl, Ušito a Vuchu.

Stejně jako v pohádce, kdy hlavní postavu cvrknou do nosu tři oříšky plné překvapení,  se budou cítit návštěvníci Dyzajn marketu Zima. Ústředním tématem Limitovky chtějí tvůrci návštěvníkům naznačit, že shánění vánočních dárků může být i radost. To vše bude okořeněno podporou šikovných českých tvůrců. Organizátoři věří, že návštěvníci zimního Dyzajn Marketu budou odcházet s tím, že vánoční nákupy nejsou žádný problém. Zároveň si rozšíří kulturní obzory, ohřejí se  svařákem, ochutnají to, co by si sami neupekli či neuvařili.

Limitovka bude k zakoupení pouze na Dyzajn marketu Zima, který  se uskuteční 12. – 13. a 20. prosince na piazzetě Národního divadla. Dyzajn market je největší výběrová open-air prodejní výstava autorské tvorby v České republice. Vstup na akci je zdarma a bez bariér